Onze missie

Het grote gebruik van dieren in onze consumptiemaatschappij – en het effect daarvan op gezondheid, dierwelzijn en het milieu – raakt ons diep. Zeker omdat vaak blijkt dat consumenten wel willen veranderen en hun verantwoordelijkheid voor de wereld willen nemen, maar niet altijd weten hoe. Het lijkt te ingewikkeld om koop- & kookgedrag te veranderen. Het tegendeel is waar.

 

Het is onze missie om als dé vegan expert van Nederland de plantaardige levensstijl op een eigentijdse manier in beeld te brengen. Door consumenten en bedrijven op een praktische en positieve manier te informeren, inspireren en bewust te maken dat een deze manier van leven alleen maar voordelen heeft. En we helpen met implementeren. Want juist dat versnelt de sociale transitie en draagt bij aan een duurzame gedragsverandering, waardoor een plant-based lifestyle de default wordt. We richten ons op mensen die op enig moment hebben besloten plantaardig leven te omarmen. Of dat nu voor af en toe is of omdat ze deze manier van leven volledig willen doorvoeren. Voor ons is de vegan lifestyle geen trend. Het is onze overtuiging. Een way of life mét een missie dus. Voor ons is het nemen van verantwoordelijkheid geen optie, maar een must.

 

Onze focus? Enjoyment.

 

De merkwaarden van Seeds

  • Krachtig. Bij alles wat we doen communiceren we krachtig. We laten hiermee zien dat we impact willen maken en marktleiderschap claimen.

 

  • Positief. We willen beweging in de maatschappij creëren. Om eventuele weerstand weg te nemen is het belangrijk dat we de sociale transitie op een positieve manier benaderen. Er is geen goed of fout. Ook wanneer we bewustwording willen creëren doen we dat door middel van positieve provocatie.

 

  • Samen. Together we can make the change! Samen zijn we Seeds en samen hebben we een missie. We vinden het belangrijk dat we als merk uitstralen dat iedereen welkom is. Volgers, klanten en passanten nodigen we uit om op eigen wijze bij te dragen aan onze missie.

 

  • Betrouwbaar. We gedragen ons naar onze overtuiging, zorgen dat we als merkdrager zelf onze boodschap op orde hebben. We zorgen ervoor dat al onze informatie altijd volledig, professioneel, transparant, actueel en betrouwbaar is. En alles wat we doen, doen we met respect voor de planeet, dier en onze medemens.

 

  • Eigenzinnig. Veranderen met een glimlach en grijns. Niet omdat het moet, maar omdat het mag. We zetten in op een grote maatschappelijke verandering en gaan tegen de stroom in. We communiceren scherp en een tikkeltje rebels.

Respect voor mens, dier en milieu.

Ask yourself why not

Deel deze pagina